Hjärtligt välkommen till Varbergs Båtklubb!

Klubbens egen hemsida www.varbergsbatklubb.se är länken till all den information du som medlem behöver. Här finns också länkar till en mängd nyttigheter i ditt medlemskap.

För dig som redan är medlem kan du erhålla inloggningsuppgifter genom att anmäla din e-mail adress under menyn "Medlemssidor" och samtidigt bestämma ditt eget lösenord.

Klubbens webbansvarige bekräftar din förfrågan och därefter har du full tillgång till klubbens inre angelägenheter.

Glöm inte att titta nedan eller under fliken 'Nyheter'

20.02.2024 21:24

Solcells kväll på VSS för båda klubbarna och Getterön Marina

Den 29/2 kl 1830 kommer Dennis Andersson på Autovendo i Falkenberg att prata om litiums batterier, och solcells paket till båtar. Kontaktperson Peter Andersson 0734336362   Hamnen står för fika

08.11.2023 21:22

Styrelsemötesprotokoll

Vi kommer i fortsättningen inte att publicera styrelsemötenas protokoll. Detta på grund av GDPR. Vill du se ett specifikt protokoll kan man få detta genom att kontakta vår sekreterare

18.08.2023 08:28

Provisoriskt reparerade bryggor

Motorbåtsbryggan och segelbåtsbryggan är provisoriskt reparerade efter ovädret "Hans" framfart. Beträdande av bryggorna sker på egen risk, tänk speciellt på barnen  Bryggorna kommer att vara i detta skick fram tills vi tar upp dem i september.

15.08.2023 09:15

Bryggorna på Skrivareklippan

Stormen HANS har orsakat mycket svåra skador på bryggorna på Skrivareklippan. Vi avråder från besök där tills vi har åtgärdat eller har meddelat att det är klart att använda bryggorna igen